söndag 11 april 2010

Dags för alstervisning

Tack för igår. Tyvärr var jag inte alls speciellt flitig att gå runt med kameran och efterlyser nu foton att lägga upp här i bloggen. Tog du bilder på träffen så dela gärna med dig. Annars skulle det vara jätteskoj om man fotade sitt/sina alster som skapades denna lördag och skicka foton till mig eller Malin via mail. Så ta fram era alster, fota och skicka! Och eftersom jag då sitter här och ber er om det får jag väl börja själv. Tänkte också säga att eftersom det önskas pysselträffar oftare så kör jag nog på träffar utan tävlingar några gånger till. Det var ganska skönt att inte stressa dessutom. Självklart blir det även träff med tävling och sponsor, men inte varje gång. Nu vill jag ha foton!!!
/Hella

2 kommentarer:

  1. Tack för en underbar dag. Jag pratade ju så mycket så jag hann inte med lika mycket som ni andra proffs som kan konsten att prata och pyssla samtidigt.. ;-) Vi får ordna det på nästa träff.
    Tack igen!
    /Annica

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera